Kentico řídí své procesy s Microsoft Dynamics CRM

Kentico je brněnská IT firma, jejíž software pro tvorbu webových stránek, správu online obsahu a online marketingových kampaní využívají obchodní značky na celém světě. Patří mezi ně například Gibson, Mazda, Twinings nebo Starbucks. Na svém vlastním softwaru Kentico až donedávna stavělo také svůj CRM systém. Po osmi letech jeho vývoje ale již ve firmě cítili, že je čas na změnu, a implementovali Microsoft Dynamics CRM Online.

„Vývoj vlastního CRM systému nás stál hodně času a úsilí. Rozhodli jsme se proto využít již existujícího a funkčního nástroje, abychom se namísto jeho vývoje mohli soustředit na jeho implementaci na míru našim potřebám. Výběr probíhal mezi cloudovýmí řešeními od společností Salesforce a Microsoft. Volba nakonec padla právě na systém Microsoft Dynamics CRM,“ vysvětluje Rastislav Matušík, Internal Service Director Kentico Software.

Nové CRM běží v Kenticu už od začátku února i díky společnosti Dynamica, kterou si společnost vybrala jako implementačního partnera. Cílem nového systému je pomoc v rozvíjení, automatizaci a optimalizaci firemních procesů. „Do budoucna pro nás představuje klíčovou platformu pro řízení marketingových, obchodních a Customer Success aktivit,“ uzavírá Matušík.