Microsoft Dynamics 365

Microsoft Dynamics 365, jehož součástí je i donedávna samostatný Dynamics CRM, je řešení pro dobré vztahy se zákazníky.

POZOR! Product pod označením Microsoft Dynamics CRM končí! Jeho funkcionality přebírá nový produkt Microsoft Dynamics 365. Více čtěte zde.

Spokojení zákazníci jsou základním kamenem růstu moderní společnosti. CRM lze nejlépe popsat jako komplexní přístup k řízení vztahů a vazeb s budoucími zákazníky a se stávajícími zákazníky během celého obchodního cyklu od jejich hledání, přes jejich získávání, následující péči a pokračující rozšiřováním obchodních vazeb. Celý koncept CRM je vybudován s cílem podpořit hlavní zaměření obchodu: získat opravdové zákazníky.

dynamics365_5.jpg

A to je také důvod, proč řada světově proslulých společností implementovala v minulosti Dynamics CRM. Nyní jako součást Microsoft Dynamics 365 je flexibilním řešením řízení vztahů se zákazníky pro moderní dynamické společnosti. S Microsoft Dynamics 365 jste se svými zákazníky soustavně v kontaktu. A protože znáte své zákazníky a jejich potřeby, jste schopni jim nabídnout přesně ty produkty a služby, které vyžadují.

Řízení obchodní vztahů je mnohem efektivnější, máte-li všechny patřičné Informace uloženy v jedné centrální databázi. Plánování a vyhodnocování prodejních aktivit, stejně jako zjišťování nových možností, je díky strukturovaným a snadno přístupným Informacím jednodušší. Navíc je dostupné nejen v sídle společnosti, ale i kdekoliv na cestách.

Chcete se dozvědět více o tom, co je potřeba udělat pro úspěšnou implementaci CRM ve vaší firmě? Pak si stáhněte náš e-book s několika základními tipy a radami.